کد خبر: ۲۴۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
پلیس آگاهی تهران جزئیات تعقیب و گریز و تیراندازی در بزرگراه زین الدین را تشریح کرد.
ناطقان: رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق خودرو در عملیات تعقیب و گریز خبر داد.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی در تشریح  این خبر گفت: ساعت 17:30 یازدهم مرداد کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده آزاد راه پردیس به سمت تهران به یک دستگاه خودروی پژو 206 که با سرعت زیادی در حال حرکت بود مظنون می شوند.

وی افزود: با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد پژو 206 بیست و یکم تیر در تهران به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی ادامه داد: سارق با مشاهده خودروی پلیس به سمت جنوب بزرگراه یاسینی حرکت کرد که  پلیس چندین بار دستور ایست داد اما سارق با انجام حرکات مخاطره آمیز به فرار خود ادامه داد.

گزافی گفت: افسراکیپ برای حفظ جان و مال شهروندان و با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی در فواصل زمانی و مکانی مختلف کرد که راننده خودروی مسروقه بدون توجه به اخطارهای پلیس وارد بزرگراه زین الدین شده و با حرکات خطرناک برای مسدود کردن بزرگراه به یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه کامیونت خسارت وارد کرد.

به گفته وی، ماموران به علت حرکات مخاطره آمیز راننده پژو 206 و عدم توجه به هشدارهای پلیس برای جلوگیری از خسارت های بیشتر و دستگیری سارق اقدام به شلیک تیر به سمت لاستیک عقب خودروی مسروقه کردند که مورد اصابت قرار گرفت و پس از طی مسافتی خودرو متوقف شد.

رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی خاطرنشان کرد: با عکس العمل سریع ماموران پلیس، راننده پژو206 به نام «سیامک» که قصد فرار به صورت پیاده را داشت دستگیر و با تنظیم گزارش اولیه برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین