کد خبر: ۲۴۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
پرسپولیسی‌ها برای جانشینی «علیرضا بیرانوند» تقریبا به گزینه نهایی خود رسیده‌اند.
ناطقان: بعد از جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و پیوستن این بازیکن به تیم آنتورپ بلژیک، جذب یک دروازه‌بان مطمئن و باتجربه برای جانشینی بیرانوند به چالشی بزرگ برای پرسپولیسی‌ها تبدیل شده است. پرسپولیسی‌ها به دنبال جذب یک دروزاه‌بان باتجربه هستند تا هم رقیبی جدی برای رادوشوویچ باشد و هم اینکه طاقت نیمکت نشینی در پرسپولیس را داشته باشد. در همین خصوص پرسپولیسی ها چند گزینه را مدنظر دارند که در گزارش زیر به آن می پردازیم.


کار سخت برای جذب نیازمند و مظاهری

پیام نیازمند و رشید مظاهری دو دروازه‌بان آماده فعلی فوتبال ایران هستند که مدتهاست صحبت از حضورشان در پرسپولیس می‌شود. شنیده می‌شود که پرسپولیسی‌ها بدشان نمی‌آید که یکی از این دو دروازه بان به این تیم بپیوندد اما با توجه به این که نیازمند و مظاهری به ترتیب با سپاهان و تراکتور قرارداد دارند بعید است که باشگاه‌های آنان که فصل آینده هم رقیب اصلی پرسپولیس برای کسب قهرمانی هستند اجازه جدایی به این بازیکنان بدهند. پس به این ترتیب عملا جذب مظاهری و نیازمند منتفی است مگر اینکه اتفاق خاصی رخ بدهد و باشگاه‌های این دو بازیکن اجازه بدهند آنها به پرسپولیس بیایند.

گرینه‌های پرسپولیس محدود شد

با توجه به این شرایط و اینکه به احتمال فراوان نیازمند و مظاهری پرسپولیسی نمی‌شوند گزینه‌های این تیم برای نقل و انتقالات محدود می‌شود. محمدرضا اخباری، حامد لک، علیرضا حقیقی و فرعباسی دروازه‌بان های مد نظر پرسپولیس برای فصل آینده هستند که ممکن است فصل آینده پیراهن پرسپولیس را بپوشد.

شانس حامد لک بالاست

در این بین شانس حامد لک برای پیوستن به پرسپولیس از گزینه‌های دیگر بیشتر است. حامد لک هم پرسپولیسی است و هم مورد توجه کادر فنی این تیم قرار دارد. از آن طرف عملکرد سینوسی محمدرضا اخباری عملا او را از بین گزینه‌ها خارج خواهد کرد، علیرضا حقیقی با توجه به اینکه قبلا در پرسپولیس بوده و ممکن است حضور دوباره‌اش با حواشی همراه باشد به احتمال قوی پرسپولیسی نمی‌شود چون بعید است که او قبول کند که به عنوان دروازه‌بان دوم به پرسپولیس بیاید. فرعباسی هم با اینکه دروازه بان جوانی است اما عدم تجربه کافی باعث می‌شود که کادرفنی قید او را بزند.

گوهری شانسی ندارد

یکی دیگر از دروازه‌بان هایی که نامش اطراف پرسپولیس شنیده می‌شود احمد گوهری است. جالب است بدانید که با وجود اینکه کادر فنی پرسپولیس از این دروازه بان شناخت کافی دارد اما شنیده می‌شود اعتقاد دارند که گوهری به هیچ عنوان نمی‌تواند رقیبی جدی و خوب برای رادوشوویچ باشد، به خاطر همین این دروازه بان شانسی ندارد.

دروازه‌بان خارجی آخرین گزینه پرسپولیس

اگر به هر دلیل باشگاه پرسپولیس نتواند دروازه‌بانی مطمئن را جذب کند آخرین گزینه آنها جذب دروازه‌بان خارجی است. البته با توجه به نوسانات ارزی و همچنین بدهی خارجی پرسپولیس این اتفاق تقریبا غیرممکن است مگر این که واقعا پرسپولیسی‌ها نتوانند دروازه‌بانی مطمئن و ایرانی را جذب کند.

تمرکز کادرفنی روی چند بازی آخر

با تمام این اوصاف اما تمام تمرکز کادر فنی پرسپولیس روی سه بازی پایانی لیگ و جام حذفی است و بعد از آن است که به صورت رسمی برای جذب یک دروازه بان و همچنین بازیکنان مد نظر دیگر کار خودشان را آغاز می‌کنند.

منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین