کد خبر: ۲۴۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: یک فروند لنج باری در اسکله بهمن جزیره قشم دچار آتش سوزی شد.
ناطقان: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی اشتری در خصوص حریق یک فروند لنج تجاری در بندرگاه بهمن جزیره قشم، اظهار داشت: ظهر امروز یک فروند لنج تجاری از جنس چوب به دلایل نامشخص دچار حریق شد که بلا فاصله پس از مشاهده دود تیم اطفا حریق اداره کل بنادر و دریانوردی  هرمزگان و آتش نشانی سازمان منطقه آزاد قشم به همراه تیم‌های اطفا حریق محلی  به منطقه اعزام شده و از خشکی و دریا مشغول مهار آتش هستند.

وی گفت: عوامل بندری و دریایی به محض اعلام اضطرار در محل مستقر و لنج را از منطقه خطر جداسازی و به گوشه ای امن از حوضچه منتقل کردند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: تیم های امدادی و اطفای حریق دریایی و خشکی متشکل از یک فروند یدکش تحت عنوان خلیج فارس، شناور ناجی ۱۵ متعلق به سازمان بنادر و دریانوردی همچنین  مرکز آتش نشانی، گمرک، شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های سازمان منطقه آزاد قشم به همراه یدک کش پیلاری و چند فروند شناور همیار ناجی  به محل اعزام و در حال اطفای حریق هستند.

اشتری عنوان کرد: حادثه مذکور خوشبختانه هیچ گونه تلفات جانی و جرحی نداشته و علت دقیق حادثه پس از اطفای کامل حریق توسط تیم بررسی سوانح اداره کل بنادر و دریانوردی استان مشخص و به اطلاع عموم خواهد رسید.

 این مقام مسوول با بیان اینکه حادثه آتش سوزی هیچ گونه خللی در انجام عملیات دریایی و بندری ایجاد نکرده است، بیان کرد: عملیات اطفاء هم اکنون در منطقه ای امن از حوضچه بندر توسط تیم های اعزامی در حال انجام است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین