کد خبر: ۲۴۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت عید غدیر از روز چهارشنبه در محورهای شمال آغاز شده و تا صبح روز یک‌شنبه ادامه خواهد داشت.
ناطقان: علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای شمال اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای شمال به‌صورت روان است.

وی افزود: از لحاظ جوی نیز بارش به‌صورت پراکنده آغاز شده و مشکلی در این زمینه نداریم ولی باتوجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر ادامه بارش‌ها و احتمال ریزش سنگ و رانش تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت عید غدیر از روز چهارشنبه در محورهای شمال، اضافه کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۵ تا ساعت ۶ روز یک‌شنبه ۱۹ مرداد ماه امسال از محورهای کندوان، هراز، سوادکوه و محور تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است که البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی،کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای چهارشنبه ۱۵ و پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ماه امسال تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران _شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران _شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای جمعه ۱۷ و شنبه ۱۸ مرداد ماه امسال تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه و شنبه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران ـ شمال به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی همچنان از محور هراز، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه ۱۷ و شنبه مرداد ماه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روزهای جمعه و شنبه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از آب‌اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه از محور هراز ممنوع خواهد بود.

این مسؤول با تاکید بر اینکه در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج - چالوس اعمال خواهد شد، افزود: اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در محور کیاسر، درصورت افزایش حجم ترافیک نیز اجرا می‌شود.

قدمی اضافه کرد: تردد تمامی تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه از مسیر جنوب به شمال محور سوادکوه و همچنین از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه از مسیر شمال به جنوب این محور ممنوع خواهد بود.

وی بیان کرد: محور هراز از ساعت ۲۱ تا پنج صبح فردا مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان با اشاره به توجه به توصیه‌های پلیس، گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین