کد خبر: ۲۴۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
شاخص کل بورس در روز دوشنبه مورخه 13 مردادماه 1399 در نهایت با کاهش 18194 واحدی بر روی کانال یک میلیون و 993 هزار و 330 واحدی آرام گرفت. امروز سه شنبه مورخه 14 مردادماه 1399 با گزارش لحظه به لحظه از تالار شیشه ای سعادت آباد با ما همراه باشید.
ناطقان:  امروز مورخه 14 مردادماه سال جاری در پیش گشایش بازار از 643 نماد حدود 203 نماد با صف خرید و حدود 75 نماد نیز با صف فروش رو به رو بودند.

گزارش بورس امروز سه شنبه 14 مرداد 99
چند خبر در 24 ساعت گذشته که می تواند برای بورس بازان مهم باشد

- معاون سازمان خصوصی‌سازی با تکذیب شایعه خروج سهام سایپا از "داراسوم" گفت: عرضه سهام این شرکت‌ها از طریق ETF ها در بورس مصوبه هیات وزیران است و باید بطور حتم سال جاری انجام شود.

- علی نیکزاد، عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به محورهای فصل ششم طرح جهش تولید و عرضه مسکن درباره اخذ مالیات از عایدی سرمایه مسکن و مالیات بر نقل و انتقالات مسکن، اظهار کرد: بر اساس این طرح انبوه سازان و تولیدکنندگان مسکن در اولین نقل و انتقالات پس از ساخت و ساز از پرداخت مالیات معاف هستند.

- فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و امور دارایی با تاکید بر عرضه باقی مانده سهام دولتی در بازار سرمایه گفت: وزارت اقتصاد هیچ برنامه‌ای برای وضع مالیات بر عایدی سرمایه در بازار سرمایه ندارد.

- اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گفت: با توجه به اینکه مردم به بازار سرمایه اعتماد کرده‌اند و این بازار در ایام اخیر از رشد خوبی برخوردار بوده است، وزارت اقتصاد و سازمان بورس با تمام ظرفیت از آن حراست و مراقبت کند.

- علی صحرایی مدیرعامل شرکت بورس: برای رفع مشکلات در سامانه معاملات بزودی تغییراتی بنیادین انجام می دهیم. در این تغییرات، صنایع در دو زمان مختلف و دوره معاملاتی جداگانه سفارش گیری می شوند. بخشی از معاملات در زمان زودتر شروع می شود و چند صنعت هم در تایم دیگری که حدودا تا ساعت ۱۵ طول می کشد، معامله خواهند شد. این اتفاق صرفا برای یک دوره کوتاه مدت است.
منبع: تابناک
برچسب ها: بورس ، گزارش ، ناطقان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین