کد خبر: ۲۴۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
اشکان دژاگه هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتور تبریز برای ادامه همکاری با این باشگاه وضعیت مبهمی دارد.
ناطقان: دژاگه هافبک تراکتور وضعیت نامشخصی در این تیم دارد. در دوران اوج کرونا، ابتدا گفته می شد دژاگه قصد بازگشت را ندارد و خانواده او هم با این موضوع مخالف هستند.

اشکان هر چند دیر اما سرانجام به تبریز برگشت و به شایعات خاتمه داد اما امروز در شرایطی که تنها 3 هفته به پایان رقابت های لیگ مانده دوباره شایعاتی حول این بازیکن در حال انتشار است.

نزدیکان دژاگه می گویند این بازیکن در تبریز ماندنی نیست و به احتمال فراوان دوباره به آلمان برمی گردد؛ چرا که خانواده دژاگه دوست دارند او بیشتر در اروپا باشد.

از سوی دیگر وضعیت دژاگه در تیم ملی ایران نیز مشخص نیست و هنوز کسی از فهرست تیم ملی خبر ندارد. اینکه اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی، اشکان را به اردوها دعوت می کند یا نه موضوعی است که به زودی مشخص می شود و شاید همین نکته، آینده دژاگه در فوتبال ایران را مشخص کند.

منبع: مشرق
برچسب ها: دژاگه ، ابهام ، تراکتور
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین