کد خبر: ۲۴۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
آلودگی یکی از بازیکنان تیم والیبال زاویرچه در لیگ لهستان، تمرین‌های این تیم را تعطیل کرد.
ناطقان: عصر روز یکشنبه بود که یکی از بازیکنان تیم زاویرچه در لیگ برتر والیبال لهستان، احساس تب و گرمای بیش از حد بدنش را داشت. باشکاه بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع، تمرین روز دوشنبه را تعطیل کرد و به بازیکنان و اعضای کادر فنی از جمله ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم،‌ دستور داد تا در خانه بمانند.

روز دوشنبه بازیکنی که تب کرده بود و یکی از مربیان تیم که احساس خارش پوستی داشت، مورد آزمایش کرونا قرار گرفتند و نتیجه تست بازیکن مذکور مثبت و عضو کارد فنی، منفی بود. آخرین تماس بازیکن آلوده با سایر بازیکنان در تمرین روز جمعه بوده است. باشگاه در حال تصمیم گیری در مورد قرنطینه اعضای تیم و ادامه تمرین‌هاست.

در این شرایط بازی دوستانه تیم زاویرچه با یاران میلاد عبادی‌پور در تیم اسکرا که قرار بود روز جمعه برگزار شود، انجام نخواهد شد.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین