کد خبر: ۲۴۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
فرمانده کل سپاه:
سردار حسین سلامی گفت: قطعا ما انتقام خون سردار سلیمانی را خواهیم گرفت و این راه مقدسی را که او بخشی از آن را پیمود تا انتهای کار که ان‌شاءالله آزادی قدس شریف و مرگ دشمنان اسلام و بیرون راندن آنها از بلاد اسلامی است، ادامه می‌دهیم و توقفی وجود نخواهد داشت.
ناطقان: مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد و در این مراسم «سراسرنمای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» و نمایشگاه «پایان حکومت داعش و اقتدار جبهه مقاومت» افتتاح شد.

این مراسم با حضور  سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح، امیر موسوی فرمانده کل ارتش، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس، و سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد.

بخشی از این مراسم که تعداد دیگری از مسئولان لشکری و کشوری حضور داشتند، به بازدید از بخش‌های مختلف باغ‌موزه دفاع مقدس اختصاص داشت.

سردار سلامی در این مراسم گفت: یک تصور اشتباهی که همیشه دشمنان ما در محاسباتشان نسبت به ملت بزرگ ایران دارند این است که با به شهادت رساندن شخصیت های بزرگ جریان انقلاب از حرکت باز می ایستد یا کند و متوقف می شود اما واقعیت های ۴۱ سال گذشته نشان داده است که شهادت موتور محرک قدرت مقاومت و دفاع ملت بزرگ ایران و سایر ملت های مسلمان است.

وی بیان داشت: این قاعده در مورد شهادت سردار بزرگ و فرمانده فراموش نشدنی و همیشه جاودان جهان اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی برقرار است. و هر چه که عظمت شهادت بزرگتر باشد رویش ها و خیزش ها و جاری شدن روح جهاد و شهادت در جامعه قوی تر خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان داشت: امروز هم مشعل مقاومت اصلا از دست سردار سلیمانی نیافتاده و این بیرق  مقاومت برافراشته است. مسیری که او بنا گذاشت امروز با شتابی بیشتر جریان پیدا کرده و حتی انتقام خون او امروز به یک آرمان تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: مطمئنا ما انتقام خون او را خواهیم گرفت و این راه مقدسی را که او بخشی از آن را پیمود تا انتهای کار که ان‌شاءالله آزادی قدس شریف  و مرگ دشمنان اسلام و بیرون راندن آنها از بلاد اسلامی است را تا انتها ادامه می دهیم و توقفی وجود نخواهد داشت. در این راه شهادت افتخار ما و آرزوی ماست.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین