کد خبر: ۲۴۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
یک روزنامه انگلیسی درباره واکنش سخنگوی نُجَباء به مواضع مداخله‌جویانه سفیر انگلیس، مدعی شد که این جنبش عراقی در شبکه‌های اجتماعی کمپینی تبلیغاتی علیه دیپلمات‌های غربی سازماندهی کرده است.
ناطقان: به نقل از دفتر اطلاع رسانی جنبش نجباء، روزنامه انگلیسی «دیلی‌تلگراف» هشدار سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء به سفیر انگلیس در بغداد را مورد توجه قرار داد.

بر اساس این گزارش، منبع یادشده در گزارشی نوشت: پس از آنکه سفیر انگلیس در عراق از مردم این کشور خواست به گروه‌های مقاومت پشت کنند، «نصر الشِمَّری» سخنگوی جنبش نُجَباء در توییتر به این دیپلمات ارشد هشدار داد تا در مسائلی که از قواره‌اش بزرگ‌تر است دخالت نکند.

این روزنامه انگلیسی با اشاره به واکنش مشابه سخنگوی نُجَباء در قبال مواضع نماینده سازمان ملل در عراق، مدعی شد: نُجَباء در شبکه‌های اجتماعی، کمپینی تبلیغاتی سازماندهی کرده است تا چهره‌های مخالف خود از جمله دیپلمات‌های غربی را آماج حملات تهدیدآمیز قرار دهد.
منبع: مهر
برچسب ها: پیام ، نجباء ، لندن
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین