کد خبر: ۲۴۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
جنایت وحشتناک در بهارستان که با سر بریدن زن 23 ساله و پسر یک ساله اش رخ داده است، با دستور دادستان به صورت وِیژه از سوی کارآگاهان زبده در حال پیگیری است.
ناطقان: یکشنبه 12 مرداد ماه حوالی ساعت 10 تا 12 ظهر بود که ماجرای قتل هولناک زن 23 ساله و کودک یکساله اش به نام ارسلان اعلام شد . در بررسی ها مشخص شد این زن 23 ساله به همراه کودک یکساله‌اش به طرز فجیعی با چاقو سرشان بریده شده است.

صادقی دادستان شهرستان بهارستان درباره قتل زن جوان و کودک یکساله اش گفت: شوهر این زن جوان وقتی به همسرش زنگ می‌زند و زن جوابگوی تلفن نبوده است به خانه سر می زند و با اجساد غرق به خون زن جوان و کودک یکساله اش رو به رو می‌شود که بلافاصله با پلیس تماس گرفته و موضوع جنایت هولناک را اطلاع می دهد.

صادقی بیان کرد: شوهر این زن به خاطر نگرانی به خانه سرکشی می کند که صحنه کشته شدن زن و کودکش را می بیند و در بررسی ها از صحنه قتل چاقویی که قاتل از آن برای کشتن زن 23 ساله و کودک یکساله اش استفاده کرده بود، کشف شد. در بازجویی از شوهر این زن نکته مشکوکی به نظر نمی رسید که وی مظنون به قتل باشد و درصدد هستیم با بازبینی دوربین ها و اقدامات کارآگاهان بتوانیم قاتل این زن جوان و کودک یکساله اش را پیدا کنیم.


دادستان بهارستان خاطر نشان کرد: شوهر این زن در بازجویی‌ها عنوان داشته که هیچ اختلافی بین او و همسرش وجود نداشته است. از این رو باید تا تکمیل شدن اطلاعات و نتیجه آزمایشات DNA صبر کرد.

وی با اشاره به اینکه هنوز سرنخی از جزئیات این ماجرای هولناک به‌دست نیامده است، عنوان داشت: قطعاً تا دستگیری عاملان این قتل وحشیانه تحقیقات به‌ جد ادامه خواهد داشت.
برچسب ها: جنایت فجیع ، تهران ، قتل
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین