کد خبر: ۲۴۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: مأموران وظیفه شناس تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران رشوه ۱۳۰ میلیون ریالی پدر و پسر مواد فروش را در محله تهرانپارس رد کردند.
ناطقان: سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اظهار کرد: مأموران انتظامی تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پی شکایت‌های مردمی مبنی بر خرده فروش مواد مخدر در محدوده تهران پارس، شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار قرار دادند و به دست آوردند که پدر و پسری در محدوده تهرانپارس با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری ماکسیما به خرده فروش مواد مخدر می‌پردازند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مخفیگاه متهمان شناسایی و با دستور قضائی نهم مرداد ماه تیمی از مأموران عملیات ویژه این پلیس برای دستگیری و بازرسی از آن مکان به مخفیگاه متهمان اعزام شدند، افزود: مأموران اعزامی موفق شدند هر دو متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی از خودروی متهمان ۱۰۵ گرم مواد مخدر که به طرز ماهرانه ای در گلگیر خودروی ماکسیما جاسازی شده بود کشف کنند.

وی با بیان اینکه متهمان که هر دو سابقه دار و پیش تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده بودند، برای تطمیع مأموران و فرار از مجازات قانونی به مأموران اعزامی پیشنهاد ۱۳۰ میلیون ریال رشوه را کردند، اضافه کرد: متهمان با امتناع مأموران وظیفه شناس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران رو به رو شدند و طی صورتجلسه ای جرم پیشنهاد رشوه به جرم قبلی آنان اضافه شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین