کد خبر: ۲۴۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از شناسایی و انهدام شبکه اخلال گر بازار ارز خبر داد .
ناطقان: روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات اعلام کرد: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، شبکه متخلف ارزی که با اغفال برخی افراد و سوء استفاده از کارت های بازرگانی آنان، حدود یک میلیارد یورو ارز حاصل از صادرات مربوطه را در اختیار گرفته و در موارد غیر مجاز مصرف و منجر به اتلاف سرمایه ارزی کشور شده شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی، اعضای اصلی شبکه و تعدادی از مرتبطین شبکه مذکور در استان خراسان رضوی بازداشت شدند.

همچنین با وجود گستردگی تخلفات و بررسی اسناد توقیفی، تحقیقات تکمیلی ادامه داشته و احتمال افزایش قابل ملاحظه ارقام تخلفات ارزی شبکه را که در کل کشور فعالیت می کردند متصور می سازد.
وزارت اطلاعات ضمن تقدیر از اهتمام و حمایت های دستگاه قضایی، هشدار جدی به متخلفان و سوء استفاده کنندگان از کارت های بازرگانی داده و به تجار شریف و صادر کنندگان واقعی توصیه می نماید به هیچ عنوان از کارت بازرگانی دیگران استفاده نکنند تا ضمن مشارکت در گسترش صادرات کالاهای غیر نفتی در شرایط کنونی، متهم به تخلف ارزی نشوند و همچنین در اسرع وقت نسبت به رفع تعهد ارز حاصل از صادرات خود اقدام نمایند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین