کد خبر: ۲۴۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دولت باید اسامی صادر کنندگانی که ارز دولتی را بازنگرداندند به قوه قضائیه معرفی کند چرا که دولت با تعلل در این کار در آشفتگی بازار ارز مقصر است.
ناطقان:  حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: قوه قضائیه اعلام کرده است که ۲۷ میلیارد دلار ارز صادراتی به کشور بازنگشته است و دولت باید لیست صادر کنندگانی که این ارز را بازنگردانده اند، به قوه قضائیه ارائه کند.

وی بیان کرد: ۷ میلیارد دلار از این ارز مربوط به شرکت‌های خصوصی است و ۲۰ میلیارد دلار مابقی مربوط به شرکت‌های بزرگ دولتی است و این شرکت‌ها ارز دولتی را گرفتند، اما تحویل ندادند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقایان دولت مدام دم از شفافیت می‌زنند و باید در این زمینه به صورت شفاف عمل کنند، اما به خوبی عمل نکردند و با این کار خود در آشفتگی بازار ارز مقصر هستند.
منبع: تابناک
برچسب ها: بازار ، ارز ، ناطقان ، دولت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین