کد خبر: ۲۴۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
با مرگ بیش از یکهزار نفر دیگر در آمریکا بر اثر ابتلا به کرونا، آمار قربانیان کووید-۱۹ در ایالات متحده به ۱۶۰ هزار و ۲۹۰ نفر رسید.
ناطقان:  به نقل از سیات دانشگاه جان هاپکینز، آمار مرگ بیمارن مبتلا به کرونا در آمریکا همچنان روند صعودی دارد بطری که در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ یکهزار و ۳۶۲ نفر، تعداد قربانییان کووید -۱۹ در ایالات متحده به ۱۶۰ هزار و ۲۹۰ نفر رسید.

بر همین اساس تعدا افراد مبتلا به این ویروس در آمریکا به چهار میلیون و ۹۱۸ هزار و ۴۲۰ نفر رسیده است.

در چنین شرایطی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با «آکسیوس»، مثل همیشه از عملکرد خود در زمینه‌های مختلف ازجمله مهار کرونا دفاع کرد و مدعی شد: آنهایی که خوب می‌فهمند؛ می‌گویند کار فوق‌العاده‌ای انجام داده‌ایم.

اما وی در ادامه این مصاحبه که به نظر بسیاری از مخاطبان شبیه مچ‌انداختن میان ترامپ و طرف مقابل (خبرنگار) بود، نتوانست خشم خود را کنترل کند و در واکنش به این اظهارنظر که آمار قربانیان کرونا در آمریکا سرسام‌آور است؛ گفت: همینه که هست!
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین