کد خبر: ۲۴۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از اجرای طرح‌های امنیتی محله محور و دستگیری یک هزار و ۴۷۲ خرده فروشان موادمخدر و جمع آوری یک هزار و ۱۹۶ معتاد متجاهر محلات شهر تهران در ۱۰روز اخیر خبرداد.
ناطقان: سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله محور پس از برگزاری جلسه توجیهی برای کارکنان و شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده با اقتدار کامل در چندین مرحله در سطح شهر تهران به ویژه مناطق مرکزی شهر تهران به اجرا درآمد.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران به همراه مأموران یگان امداد و کلانتری سطح حوزه اجرای طرح در طی ۱۰ روز گذشته موفق به دستگیری یک هزار و ۴۷۲ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر، ۱۴¬ قاچاقچی مواد مخدر شدند و از آنان قریب به ۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با بیان اینکه در این طرح یک هزار و ۱۹۶ معتاد متجاهر جمع آوری شدند، اظهار داشت: اجرای طرح امنیت محله محور با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار به صورت مستمر در سطح شهر تهران اجرا خواهد شد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین