کد خبر: ۲۴۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
تداوم اعتراضات ساکنان مناطق شرقی سوریه علیه تروریستهای آمریکایی و مزدوران آنها سبب شده است که تروریستهای آمریکایی به وحشت بیافتند.
ناطقان: به نقل از رای الیوم، منابع سوری اعلام کردند که شبه نظامیان مورد حمایت آمریکا «قسد» در واکنش به گسترش دامنه تظاهرات علیه «قسد» و نیروهای اشغالگر آمریکا، شهرک های «الشحیل» ،«البصیره»، «الحوایج» و «ذیبان» در حومه دیر الزور را محاصره کردند و مانع ورود و خروج اهالی از این شهرک ها شدند.

منابع مذکور افزودند:شبه نظامیان مورد حمایت آمریکا «قسد» برای مهار تظاهرات در حومه دیر الزور شهرک های «الشحیل» ،«البصیره»، «الحوایج» و «ذیبان» در حومه دیر الزور را محاصره کردند و ورودی این شهرک را نیز بستند.

به گفته این منابع، دامنه اعتراضات و تظاهرات علیه شبه نظامیان «قسد» در روستاها و شهرک های «ذیبان» و «جدید عکیدات» و»جدید بکاره» و«الطیانه» و«الصبحه» و «أبو النتیل» و «الشحیل» و «شنان» در  حومه دیرالزور  گسترش یافته است.

این منابع بیان کردند:  نیروهای مورد حمایت آمریکا روز گذشته به سوی تظاهرات کنندگان آتش گشودند. ساکنان هم بر سلاح و خودرو این شبه نظامیان وابسته به آمریکا مسلط شده و شماری از این نیروها را هم به اسارت گرفته اند.

منابع سوری اعلام کردند: نیروهای کمکی از شهر الشدادی، شهرک های السوسه، الباغوز و میدان نفتی عمر که مقر اصلی اشغالگران آمریکایی است به منطقه محل اعتراضات آمده و  بالگردها و جنگنده های اشغالگران آمریکایی بر فراز آسمان منطقه به پرواز درآمده اند.

به گفته منابع سوری، نیروهای مورد حمایت آمریکا یعنی قسد از حسکه نیروهای کمکی به کانون اعتراضات در حومه دیرالزور اعزام کرده اند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین