کد خبر: ۲۴۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
بیش از ۲۰۰ نفر از کادر پزشکی و درمانی بروجرد به کرونا مبتلا شده اند.
ناطقان: پیکر زهرا شیرویه سرپرستار بخش کرونا بیمارستان آیت الله العظمی بروجردی (شهر بروجرد - لرستان)  روز شنبه تشییع شد.

در ایین تشییع و تدفین زهرا شیرویه سرپرستار بخش کرونا بیمارستان آیت الله بروجردی(ره)، امام جمعه و مسئولان شهرستان بروجرد و فرمانده هان نظامی و انتظامی از مقابل بیمارستان آیت الله بروجردی(ره) تشییع شد.

بنابراین گزارش تعداد زیادی از پرستاران و همکاران این پرستار شجاع با پیکر شهیده زهرا شیرویه وداع و در ماتم از دست دادنش اشک ریختند.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: شهیده زهرا شیرویه از پرستاران شجاع بیمارستان آیت اله بروجردی(ره) بود که از اولین روزهای شروع کرونا شخصا بر بستر بیماران کرونایی حضور داشت و وظیفه خطیر پرستاری را انجام می داد.

دکتر محمد کاکاوند افزود: بیش از ۲۰۰ نفر از کادر پزشکی و درمانی بروجرد به کرونا مبتلا شده اند.

وی اظهار داشت: شهیده زهرا شیرویه اولین شهید سلامت استان لرستان در بروجرد بود که ایثار و فداکاری های این پرستار شجاع در همیشه تاریخ ماندگار خواهد ماند.

پیکر شهیده زهرا شیرویه پس از تشییع از مقابل بیمارستان آیت اله بروجردی(ره) به گلزار شهدای بروجرد منتقل و در جوار شهدا به خاک سپرده شد.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین