کد خبر: ۲۴۱۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
جانشین پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران از دستگیری فردی که با وعده سرمایه گذاری در پرورش مرغ تخم گذار ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
ناطقان: سرهنگ کارآگاه مسعود برجی گفت: اوایل امسال پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم قرار گرفت.

جانشین پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بیان داشت: شاکی با حضور در پلیس آگاهی اظهار کرد، از طریق آگهی روزنامه برای مشارکت در تولید و پرورش مرغ تخم گذار با مردی میانسال آشنا شدم. وی مدعی بود سال هاست که در این حرفه فعالیت دارد و برای توسعه فعالیتش نیاز به سرمایه گذار دارد.

این مقام انتظامی ادامه داد: شاکی ادامه داد، قرارداد مشارکت کاری تنظیم کردیم و مقرر شد مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به ازای شراکت در توسعه سایت تولید در ورامین و دفتر فروشی در تهرانپارس پرداخت کنم و در این مکان‌ها سهیم شوم و سود حاصله نیز به صورت برابر بین من و او تقسیم شود.

وی ابزارداشت: شاکی افزود، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال طی دو فقره چک رمز دار بانکی به وی تحویل دادم. مدتی به بهانه اخذ مجوز از وزارت بهداشت، دامپزشکی و ... سپری شد تا اینکه متوجه شدم از دفتر کار و منزل مسکونی اش واقع در شرق تهران گریخته است.

این مقام انتظامی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی قرارداد تنظیمی مال باخته بررسی و در پاسخ استعلام انجام شده به دست آمد متهم مشخصات هویتی خود را جعلی ارائه کرده است.

سرهنگ برجی اظهار کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم با ادعای بیماری فرزندش مبلغ ودیعه مسکن محل مسکونی اش را از موجر گرفته و بلافاصله محل سکونتش را تخلیه و تحویل موجر داده است.

رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم با مبالغ دریافتی سکه و ارز خریداری کرده است، در ادامه تحقیقات پلیسی هویت واقعی وی شناسایی شد.

وی با اشاره به اینکه محل‌های تردد متهم در محدوده لویزان و شیان شناسایی شد، گفت: متهم با هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهش دستگیر و به جرم ارتکابی با استفاده از کارت ملی جعلی اعتراف کرد.

سرهنگ برجی تصریح کرد: متهم پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و با دستور شعبه اول دادیاری دادسرای ناحیه ۴ تهران روانه زندان شد.

منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین