کد خبر: ۲۴۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران مرزبانی استان در شهرستان بندرلنگه در منطقه غرب هرمزگان و طی دو مرحله عملیات یک تن تریاک کشف شد.
ناطقان: سردار حسین دهکی عصر یکشنبه در تشریح جزئیات این کشف اظهار داشت: ماموران مرزبانی منطقه با تلاش بسیار موفق شدند با کشف این میزان مواد مخدر دو باند قاچاق را نیز متلاشی و یک فروند شناور و یک دستگاه خودرو را توقیف کنند.

وی ضمن تشکر از تعامل خوب مردم مرزنشین با نیروهای مرزبانی، تصریح کرد: با توجه به حضور و اشراف مرزبانان بر مرزهای استان، مجرمان و سوداگران مرگ در امان نخواهند بود و با آنها برابر قانون و با قاطعیت برخورد خواهد شد.

سردار دهکی تاکید کرد: مقابله با قاچاق مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز از اولویت های مهم مرزبانی است و در همین راستا نیز ماموران مرزبانی استان هرمزگان به صورت شبانه روزی تمام تلاش خود را برای مقابله با قاچاقچیان انجام می دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین