کد خبر: ۲۴۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
یک منبع امنیتی عراقی به جزییات جدیدی از حمله پهپادی به شمال عراق اشاره کرد.
ناطقان: المیادین گزارش داد: نشست مسئولانی از گارد مرزی عراق با پ ک ک در منطقه برادوست در شمال شهر اربیل هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

خبرنگار المیادین اعلام کرد: اخباری درباره کشته شدن شماری از افسران گارد مرزی عراق در این حمله پهپادی به منطقه برادوست در شمال شهر اربیل مخابره شده است.

این در حالی است که یک منبع امنیتی عراقی به بغداد الیوم گفت: در این حمله شماری از غیرنظامیان هم زخمی شده اند و برخی از آنها حال وخیمی دارند و به بیمارستان سوران منتقل شده اند. دو خودرو که در نزدیکی محل نشست قرار داشتند، هدف حمله قرار گرفته اند و حجم خسارات تا این لحظه اعلام نشده است.

این در حالی است که یک منبع امنیتی در اربیل قبلا گفته بود که بر اثر این حمله سرتیپ «زبیر»، فرمانده هنگ سوم گارد مرزی عراق در شمال این کشور به همراه چهار تن کشته شده است. در بین چهار کشته، یک فرمانده عراقی نیز وجود دارد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین