کد خبر: ۲۴۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور فرانسه بار دیگر ادعاهای واهی خود درباره حزب‌الله لبنان را تکرار کرد.
ناطقان: به نقل از روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه تلفنی گفتگو کرد.

نتانیاهو در این تماس تلفنی بار دیگر با طرح اظهارات عوام فریبانه از آمادگی تل آویو برای کمک‌های بشردوستانه به لبنان خبر داد و اعلام کرد که باید تمامی کمک‌ها مستقیماً به دست شهروندان لبنانی برسد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: به منظور جلوگیری از فاجعه مشابه انفجار بیروت باید تمامی مواد منفجره و موشک‌هایی که حزب‌الله اقدام به ذخیره آنها در تمامی مناطق مسکونی لبنان کرده، دور شود.

وی همچنین ادعا کرد: اگر حزب‌الله بر این باور است که می‌تواند بحران لبنان را از طریق ایجاد بحرانی با اسرائیل حل کند، اشتباه بزرگی کرده است.

انفجار هفته گذشته در بندر بیروت به حدی شدید بود که موج انفجارها تا کیلومترها آنطرف‌تر رفت و به ساختمان‌های زیادی نیز آسیب وارد کرد. این انفجار بر اثر ۲۷۰۰ تن نیترات اورانیوم توقیف شده در بندر شماره ۱۲ بندر بیروت اتفاق افتاد و بر اثر آن گودال حدوداً ۴۰ متری در محل انفجار ایجاد شد.

روز گذشته «حمد حسن» وزیر بهداشت لبنان اعلام کرد که شمار قربانیان انفجار بندر بیروت به ۱۷۱ نفر افزایش یافته و شمار مفقود شدگان هم بین ۳۰ تا ۴۰ نفر است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین