کد خبر: ۲۴۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
سخنگوی صنعت برق با ارائه آخرین وضعیت مصرف برق کشور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته مصرف برق حدود ۸۰۰ مگاوات افزایش یافته است.
ناطقان: مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور در ارتباط  مستقیم با شبکه خبر با بیان این که امروز اوج مصرف برق به بیش از ۵۷ هزار و ۳۰۰ مگاوات رسید، بیان کرد: در این هفته گرمای پایداری در کشور حاکم بود و همین امر باعث افزایش مصرف برق در کشور شد.

سخنگوی صنعت برق با تاکید بر این که شبکه برق در حالت پایدار قرار دارد، گفت: شب گذشته اوج مصرف برق به ۵۷ هزار و ۱۷۵ مگاوات رسید که برای چندمین بار شاهد بالا رفتن مصرف برق در شب بودیم.

رجبی مشهدی در خصوص دلایل این افزایش مصرف شبانه اظهارداشت: به دلیل آنکه برنامه‌های مدیریت بار در ساعت‌های بعد از ظهر اجرا و در شب متوقف می‌شود، شاهد افزایش مصرف برق در ساعت‌های شب هستیم.


وی با تاکید بر رعایت نکات مدیریت مصرف و به ویژه استفاده از دور کند کولر‌های آبی، تنظیم درجه کولر‌های گازی روی عدد ۲۴ و عدم استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعت‌های اوج بار، اضافه کرد: اگرچه وضعیت ذخیره تولید نیروگاهی کشور مساعد است، اما همچنان نیازمند همکاری مشترکان هستیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین