کد خبر: ۲۴۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
مقامات اردن گذرگاه مرزی مشترک با سوریه به نام "جابر" (که در سوریه با نام نصیب معروف است) را به دلیل افزایش موارد ابتلا به کرونا از فردا (پنج‌شنبه) می‌بندند.
ناطقان: براساس گزارش رسانه‌های اردنی، سلامه حماد، وزیر کشور اردن امروز، چهارشنبه اعلام کرد، از صبح پنج‌شنبه به مدت یک هفته تا ۲۰ اوت این گذرگاه مشترک با سوریه بسته می‌شود.

پیشتر منابع مطلع به شبکه ماهواره‌ای اردنی "رویا" از صدور حکم رسمی دولت در این باره خبر داده بودند. این به دلیل افزایش موارد ابتلا به کرونا از مبدا سوریه است.

این منابع به رویا گفتند، بسته شدن گذرگاه در راستای اتخاذ تدابیر جدید برای مرحله آینده در راستای ضدعفونی کردن، تشدید نظارت‌ها و تدابیر پیش‌گیرانه برای سلامت عمومی و ممانعت از ورود هرگونه فرد مبتلاست.

همچنین کمیته مقابله با پاندمی کرونا پیشتر گفته بود، منبع موارد ابتلاها در اردن گذرگاه جابر با سوریه است و مسافرانی که از این کشور می‌آیند، عامل شیوع هستند. افزایش موارد ابتلاها نگران کننده است اما نکته مثبت این است که منبع شناخت شده است.

اردن بیش از ۳۰ مورد ابتلا به کرونا را ظرف سه روز ثبت کرد که همگی منبعشان از سوریه بود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین