کد خبر: ۲۴۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
استاندار تهران گفت:‌ محدودیت‌ها و دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان با هدف جلوگیری از شیوع گسترده‌تر ویروس کرونا تا پایان مردادماه تمدید شد.
ناطقان: به  نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران «انوشیروان محسنی بندپی» روز پنجشنبه با اشاره به وضعیت قرمز استان تهران در زمینه شیوع کرونا اظهار داشت: با توجه به ناپایدار بودن شرایط استان به لحاظ بیماری کرونا، مقرر شد تمام محدودیت‌ها از جمله دورکاری یک سوم کارکنان دستگاه‌های اجرایی تا پایان مردادماه تمدید شود.

وی ادامه داد: طرح ترافیک هم در پایتخت تا پایان مردادماه به حالت تعلیق درآمده و بقیه محدودیت‌‍‌ها همچون هفته‌های گذشته پابرجاست.

استاندار تهران تاکید کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان استخرهای سرپوشیده، سالن‌های بدنسازی، ورزش‌های پربرخورد همچنان تعطیل است.

به گفته «محسنی بندپی» ممنوعیت برگزاری مراسم و اجتماعات بالای ۱۰ نفر نیز تا پایان مردادماه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۳۳۳ هزار و ۶۹۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۸ هزار و ۹۸۸ نفر رسیده‌اند.

بر اساس اعلام این وزارتخانه استان تهران همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد و مسئولان نیز استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شستن دست را مثلث در امان بودن از این بیماری مهلک قرن معرفی می‌کنند.
محدودیت‌ها و دورکاری ادارات این استان در موج دوم کرونا برای سومین هفته پیاپی تمدید ‌شد.
منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین