کد خبر: ۲۴۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
باوجود نوسانات شدید بازار جهانی طلا، امروز (پنج‌شنبه) بازار سکه و طلای ایران روند افزایشی ملایمی را تجربه کرد. براین اساس سکه تمام بهار آزادی با افزایشی ۲۵۰ هزار تومانی با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله شد.
ناطقان: بازار طلا امروز (پنج شنبه۲۳ مردادماه) در حالی کار خود را آغاز کرد که شامگاه گذشته قیمت انس جهانی رکورد سقوط قیمت خود را شکسته بود و در طی کمتر از ۲۴ ساعت سقوطی ۱۹۳ دلاری را تجربه کرد و بهای آن به زیر ۱۹۰۰ دلار رسید. البته امروز بهای این فلز گرانبها در بازارهای جهانی با افزایش مواجه بود و در محدوده ۱۹۳۰ دلار معامله می‌شود.

اما در بازار داخلی امروز در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه، هر قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی شاهد افزایش قیمت بوده در حال حاضر با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

بهای سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایشی ۱۰۰ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. نیم سکه پنج میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون تومان و هر قطعه سکه یک گرمی یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین قیمت شد.

بازار طلا هم امروز به‌مانند سکه با افزایش اندک قیمت مواجه بود و یک گرم طلای خام ۱۸عیار به ارزش یک میلیون و ۲۷ هزار تومان فروخته شد و هر مثقال طلا نیز با کاهش قیمت حدود ۲۰۰ هزار تومانی با قیمت ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان به فروش رسید.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین