کد خبر: ۲۴۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:
غلامرضا منتظری گفت: اعتماد مردم به مطالبه‌گری‌ها و ایستادگی‌های ما گره خورده و در ماجرای قرارداد ویلموتس باید همه چیز شفاف به مردم گفته شود تا شاهد تکرار اینگونه موارد نباشیم و اگر این کار را نکنیم ممکن است اینگونه مسائل در آینده نیز تکرار شود.
ناطقان: غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل پیش آمده در قرارداد تیم ملی فوتبال کشورمان با ویلموتس گفت: نمایندگان با وزیر ورزش و جوانان پیرامون این موضوع صحبت کردند و پاسخ وزیر این بوده که برخورد فیفا با ایران بر سر این پرونده یک برخورد سیاسی است و نه حقوقی.

وی افزود: به منظور ارائه گزارش بیشتر و جامع‌تر وزیر ورزش درباره قرارداد ویلموتس بنا شد تا در جلسه کمیسیون فرهنگی پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خشخص وزیر حضور پیدا کند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: بنده خودم مستقیماً با وزیر در این باره صحبتی نداشته‌ام و اطلاعات من در مورد پاسخ وزیر به این موضوع در حد پاسخ‌هایی است که به دیگر نمایندگان از سوی وزیر داده شده است.

منتظری خاطرنشان کرد: ما به طور جد پیگیر این موضوع خواهیم بود و درصدد تا عدالت در همه سطوح و امور ساری و جاری شود و برای ما فرق نمی‌کند که موضوع چه باشد و در کجا باشد.

وی افزود: اعتماد مردم به این مطالبه‌گری‌ها گره خورده و باید همه چیز شفاف مثل آینه به مردم گفته شود و اگر این کار را نکنیم ممکن است اینگونه مسائل در آینده نیز تکرار شود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین