کد خبر: ۲۴۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
سازمان هواشناسی اعلام‌کرد:در پنج روز آینده در شرق ایران به‌ویژه شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید، گاهی سبب خیزش گرد و خاک خواهد شد.
ناطقان:  سازمان هواشناسی با اعلام این خبر افزود: امروز در برخی نقاط استان‌های هرمزگان، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب‌شرق فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

روزهای جمعه و شنبه در جنوب کرمان، جنوب شرق فارس و هرمزگان بارش پراکنده گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و برای روز یکشنبه جوی پایدار در اغلب مناطق کشور پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شنبه و یکشنبه هفته آینده نیز در مناطق مرتفع شمال‌غرب، اردبیل و سواحل دریای خزر، بارش‌های پراکنده‌ای رخ خواهد داد.

آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و برای تهران در ۴روز آینده، آسمانی صاف خواهیم داشت و وزش باد نیز دور از انتظار نیست.
منبع: ایرنا
برچسب ها: وزش ، باد ، شدید ، ناطقان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین