کد خبر: ۲۴۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور ضمن اعلام افزایش بیش از ۱۰ درصدی تردد در شبانه روز گذشته از ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.
ناطقان: به نقل از مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای جاده‌های مسدود و ممنوع،‌ مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲هزار و ۲۱۶ ترددشمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۰.۵درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۷ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت ۳ تا ۴ انجتم شده است  که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.    

آخرین وضعیت محورهای شمالی از ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های عوارضی و شهرستانک،ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشاء و حدفاصل لاسم تا تونل وانا و محدوده سه راهی چلاو خبر می دهد.

ترافیک نیمه سنگینی در آزادراه قزوین-رشت مسیر جنوب به شمال محدوده رودبار گزارش شده است و اکنون تردد در محور فیروزکوه روان است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران- کرج- قزوین حدفاصل پل کلاک تا بهشت سکینه خبر می دهد.

آخرین وضعیت جوی نیز حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان کرمان دارد.     
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین