کد خبر: ۲۴۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به اینکه در حال حاضر در محورهای هراز و کندوان ترافیک سنگین است، گفت: این 2 جاده از ساعت 15 امروز یک طرفه می شود.
ناطقان: ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان

وی بیان کرد: امروز 14 شهریور در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل میدان امیرکبیر تا پورکان و محدوده های آتشگاه، آدران و پل خواب و مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تا پنجک،  ترافیک سنگین است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده های پارک جنگلی آمل و بایجان، گفت: دوربین های نظارت تصویری تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت، نشان می دهد.

محرابی‌نیا بیان کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

* ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج- تهران

وی اضافه کرد: در حال حاضر در آزادراه قزوین-کرج- تهران حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.

* هراز و کندوان از ساعت 15 امروز یک طرفه می شود

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 امروز جمعه 14 شهریور از کرج و ابتدای آزاد راه تهران- شمال  به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 امروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

محرابی‌نیا اظهار کرد: در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 امروز جمعه 14 شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع است با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 امروز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

* ممنوعیت تردد کامیون در کندوان

وی اضافه کرد: در محور کندوان تردد انواع تریلر و کامیون کماکان ممنوع است همچنین در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 امروز در محور هراز ممنوع است.

* ممنوعیت تردد موتورسیکلت در جاده‌های شمال

محرابی‌نیا اظهار کرد: تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 روز شنبه 15 شهریور در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

* انسداد محور شهداد - نهبندان و جاده‌‌ خرم‌آباد - پلدختر

وی اظهار داشت: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده فرعی شمشک - دیزین، محور شهداد - نهبندان، محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر و محور قزوین - همدان در کیلومتر 110، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

* در شبانه روز گذشته بیشترین تردد جاده ای بین ساعات 18 تا 19

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد اطلاعات 2223 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها نسبت به روز قبل 0.4 درصد افزایش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 13.6 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

‌* در شبانه‌روز گذشته آزادراه‌ کرج-‌تهران پرترافیک ترین جاده کشور بود

وی بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه‌ کرج-‌تهران، آزادراه تهران-کرج و آزادراه قزوین-کرج ثبت شد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین