کد خبر: ۲۴۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ا‌ی استان تهران با اشاره به اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در کمربندی دوم تهران، گفت: جدول جداکننده بتنی مفصلی در آزاد‌راه تهران-قم تا 2 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
ناطقان: حیدر نوروزی اظهار داشت: لکه‌گیری و روکش آسفالت در محورهای استان تهران را دنبال می‌کنیم و متوقف نمی‌کنیم، به هر حال محورهای مواصلاتی استان تهران جزء جاده‌های پرتردد کشور است و روزانه تعداد زیادی خودرو در این محورها تردد دارند.

* نصب جداکننده مفصلی در آزادراه تهران-قم تا 2 ماه آینده با اعتبار 350 میلیارد ریال

وی اظهار کرد: در راستای بهسازی و ایمن‌سازی راه، در آزاد‌راه تهران - قم اجرای جدول بتنی نیوجرسی (جداکننده) مفصلی را در دستور کار قرار دادیم که تا 2 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ا‌ی استان تهران درباره اعتبار این پروژه بیان کرد: اعتباری که برای این پروژه در نظر گرفته شده است، 35 میلیارد تومان است.

* بهسازی کمربندی دوم تهران با اعتبار 150 میلیارد ریال

نوروزی اظهار کرد: همچنین کمربندی دوم تهران که تا پیش از این مورد بی‌توجهی قرار گرفته بود، در دستور کار بهسازی قرار گرفت، طبق اطلاعات ترددشمارها روزانه حدود 40 هزار تردد در این محور انجام می‌شود و بهسازی آن موجب تسهیل تردد خواهد شد.

وی بیان کرد: در این محور آسفالت فرسوده شده بود و به همین دلیل مشکلاتی برای کاربران جاده و مردم ایجاد شده بود که در این راستا تلاش شده است بهسازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت در این مسیر اجرا شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ا‌ی استان تهران ادامه داد: کمربندی دوم تهران 15 کیلومتر طول دارد و همه 15 کیلومتر در حال بهسازی است؛ 150 میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص داده‌ایم که برای این میزان عملیات، کافی است.

* اجرای مدل بازیافت گرم در روکش آسفالت آزادراه تهران-ساوه

نوروزی اظهار کرد: ‌در آزادراه تهران - ساوه بابت روکش آسفالت محور، از مدل بازیافت گرم استفاده کردیم که این مدل در راستای حفظ محیط زیست مؤثر است، در این باره باند ساوه به تهران تا یک ماه آینده از نظر آسفالت گرم بهسازی می‌شود و پس از آن باند برگشت در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ا‌ی استان تهران اضافه کرد: همچنین قسمتی از محور قدیم تهران - قم حدفاصل کهریزک تا گردنه حسن‌آباد در باند رفت و برگشت روکش آسفالت شد‌ و در محور رباط کریم - وهن‌آباد لکه‌گیری آسفالت در دستور کار قرار گرفت.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین