کد خبر: ۲۴۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
نوبخت گفت: مرکز یزد تا شیراز برای توسعه گردشگری به یکدیگر متصل خواهد شد و در ادامه تا پایان سال ۷۰۰ کیلومتر به ریل های کشور افزوده می شود.
ناطقان: محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث خط ۱۰ و توسعه خط ۷ مترو تهران گفت: حضور بنده در اینجا نشان از حمایت دولت برای این پروژه است و دولت در  قطار شهری خود را موظف به خدمت به مردم می داند.

وی ادامه داد:در سال گذشته درخواست این بود که هزار و پانصد میلیارد تومان اوراق مشارکت از سوی دولت تامین شود که این انجام شد. ما در تبصره ۱۸ سهم خود را عمل کردیم و دغدغه رئیس شورای شهر تهران برای ساخت و ساز قابل تقدیر است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد:در شهر های دیگر نیز مشارکت دولت در حال انجام است و تاکنون تمام تعهد های ریالی انجام شده است. سهم تهران از بودجه برنامه ای است که به ما ارایه می شود. از سال ۹۲ دولت توانست مرکز استان کرمانشاه، همدان،  رشت را به شبکه ریلی کشور وصل کند و همچنین استان کردستان هم به این شبکه وصل خواهد شد.


وی افزود:مرکز یزد تا شیراز نیز برای توسعه گردشگری به یکدیگر متصل خواهند شد در ادامه حرکت دولت تا پایان سال ۷۰۰کیلومتر به ریل های کشور افزوده خواهد شد و در یکی دیگر از این پروژه اتصال چابهار به منطقه خاش را هم تکمیل خواهیم کرد.

وی افزود :۲۰ درصد کل تاریخ ریل سازی را امسال تحویل خواهیم داد ودرخاتمه برای برطرف کردن نیازهای این پروژه از سوی دولت اعلام آمادگی می کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین