کد خبر: ۲۴۵۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
مدیران باشگاه تراکتور بعد از استعفای ساکت الهامی این روز‌ها در حال بررسی گزینه‌های مدنظر خود هستند تا بهترین مربی را برای هدایت تیم خود انتخاب کنند.
ناطقان:  علی دایی گزینه جدی هدایت سرخپوشان تبریزی برای فصل بعد لیگ برتر فوتبال بود و حتی شنیده شد که دایی با تراکتوری‌ها به توافق رسیده است، اما در نهایت حضور آقای گل جهان در تبریز به علت مخالفت خانواده اش منتفی شد.

جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان هم یکی از گزینه‌های هدایت سرخپوشان تبریزی بود، اما نکونام قراردادش را با فولادی‌ها تمدید کرد و سرمربیگری تراکتور را برای فصل آینده برعهده نمی‌گیرد.

علیرضا منصوریان و علی کریمی مدنظر مدیران تراکتور برای هدایت تیمشان در فصل بعد لیگ برتر فوتبال هستند، اما به نظر نمی‌رسد که هیچکدام از آن‌ها روی نیمکت فنی تراکتوری‌ها بنشینند.

الکساندر نوری مربی ایرانی- آلمانی همواره در بین گزینه‌های هدایت تراکتوری‌ها مطرح می‌شود و این بار هم شنیده می‌شود که دژاگه، این مربی را به تراکتوری‌ها معرفی کرده است تا او را به خدمت بگیرند. البته گفته می‌شود باشگاه تراکتور برنامه‌ای برای جذب نوری ندارد و اولویت آن‌ها انتخاب یکی از مربیان داخلی است.

مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در بین گزینه‌های سرمربیگری تراکتور قرار دارد، اما این مربی هنوز واکنشی به این موضوع نشان نداده است.

به هر حال مسئولان تراکتور باید هر چه سریعتر وضعیت سرمربی تیم خود را مشخص کنند تا بازیکنان جدید را با نظر سرمربی خود به خدمت بگیرند.
منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین