کد خبر: ۲۴۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
وزیر خارجه آمریکا ؛
مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در صحبت های اخیر خود درباره ایران مدعی شد : ما زندگی را برای جمهوری اسلامی ایران و رژیم آن، بسیار سخت کردیم. ما به فشار آوردن به آن‌ها ادامه می‌دهیم. رئیس‌جمهور ترامپ صراحتا اعلام کرد ایران هرگز سلاح اتمی نخواهد داشت.
ناطقان: مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا مدعی شد ما زندگی را برای جمهوری اسلامی سخت کرده ایم.

بر این اساس، صفحه وزارت خارجه آمریکا در توییتر به نقل از مایک پمپئو نوشت: ما زندگی را برای جمهوری اسلامی ایران و رژیم آن، بسیار سخت کردیم. ما به فشار آوردن به آن‌ها ادامه می‌دهیم. رئیس‌جمهور ترامپ صراحتا اعلام کرد ایران هرگز سلاح اتمی نخواهد داشت.

این سخنان پمپئو تلاش آمریکا برای هدف قرار دادن مردم ایران به منظور رسیدن به خواسته های شوم خود را مورد تایید قرار می دهد. آمریکا می کوشد با کارزار فشار حداکثری و ایجاد محدودیت های غذایی و دارویی علیه مردم، باعث ایجاد نارضایتی و آشوب در کشور شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین