کد خبر: ۲۴۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
سخنگوی شورای نگهبان:
عباسعلی کدخدایی درباره ریاست‌جمهوری زنان گفت: منع قانونی وجود ندارد و شاید در دوره‌های آتی رییس‌جمهور زن هم داشته باشیم. کما اینکه در هیچ دوره‌ای وزیر زن نداشتیم اما در دولت احمدی‌نژاد یک وزیر زن هم منصوب شد.
ناطقان: عباسعلی کدخدایی در گفت‌وگویی با روزنامه «اطلاعات» در پاسخ به سوالی درباره ریاست‌جمهوری خانم‌ها گفت: دقیقا مساله ممنوعیت‌های قانونی نیست و پای مسائل فرهنگی در میان است.

سخنگوی شورای نگهبان شاید در دوره‌ای ریاست‌جمهوری خانم‌ها هم اتفاق بیفتد؛ کما اینکه در هیچ دوره‌ای وزیر زن نداشتیم، اما در دولت آقای احمدی‌نژاد یک وزیر زن هم منصوب شد. بنابراین منع قانونی وجود ندارد و شاید در دوره‌های آتی رئیس‌جمهور زن هم داشته باشیم.

عباسعلی کدخدایی همچنین در این گفت‌وگو گفت: من در طول این ۲۰ سالی که در شورای نگهبان بوده‌ام هر طرح و ایده‌ای داشته‌ام به میدان آورده‌ام و فکر نمی‌کنم طرح جدیدی داشته باشم، پس چه بهتر که من کنار بروم و فرد دیگری که جوان باشد بیاید و نظرات متفاوتی داشته باشد.
منبع: انتخاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین