کد خبر: ۲۴۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
منابع عراقی گزارش دادند که پس از شنیده شدن صدای انفجار از سوی «منطقه سبز» در بغداد، نیروهای امنیتی یکی از درهای ورودی این منطقه را محاصره کرده‌اند.
ناطقان: منابع عراقی، امروز (سه‌شنبه)،‌ گزارش دادند که یک گروه از نیروهای امنیتی درِ ورودی «منطقه سبز» را محاصره کرده‌اند.
اصابت دو راکت به اطراف منطقه الخضرا بغداد
یک منبع امنیتی در این خصوص به پایگاه خبری «شفق نیوز» گزارش داد که یک گروه از نیروهای امنیتی پس از شنیده شدن صدای انفجار درِ ورودی منطقه سبز را از طرف منطقه «القادسیه» محاصره کرده‌اند.

شفق نیوز در ادامه گزارش داد که به‌سرعت یک کارشناس انفجار به محل فراخوانده شده تا علت را بررسی کند.

پایگاه خبری «الدجله» نیز در این خصوص نوشت که یک شی ناشناس در نزدیکی منطقه سبز منفجر شده؛ اما این انفجار مجروحی در پی نداشته است.

پایگاه خبری شفق نیوز در ادامه گزارش داد که یک شی ناشناس مقابل مسجد «ام الطبول» در نزدکی پل موازی با منطقه سبز منفجر شده؛ و تنها خسارت مادی در پی داشته است.

خبرگزاری «یونیوز» نیز به نقل از منابع محلی در این ارتباط خبر داد که یک بمب در جاده ارتباطی میان خیابان فرودگاه بغداد و یکی از ورودی‌های منطقه سبز منفجر شده است.

این خبر در حالی گزارش می‌شود که بامداد امروز، بخش نظامی سفارت آمریکا در منطقه سبز هدف حملات راکتی قرار گرفت.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین