کد خبر: ۲۴۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
نرخ مصوب قیمت کالابرگ غذای دانشجویی در سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان، نرخ مصوب قیمت کالابرگ غذای دانشجویی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

این صندوق ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و آرزوی سلامتی و توفیق برای همه دانشگاهیان گرامی  طی بخشنامه ای، قیمت غذای دانشجویی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ که بر اساس پیشنهاد دبیران مناطق ده‌گانه هیات امناء صندوق رفاه به تصویب رسیده است را به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اعلام کرد.

صندوق رفاه دانشجویان در ادامه ی این بخشنامه به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تاکید کرده است با توجه به تداوم وضعیت جهانی شیوع کرونا در کشور و سناریوهای مختلف پیش رو در حوزه آموزش دانشجویان (حضوری و غیرحضوری)  با بهره‌گیری از حداکثر امکانات و ظرفیت موجود نسبت به مدیریت امر تغذیه دانشجویان با تاکید بر رویکرد حفظ سلامت دانشجویان و رعایت بهداشت مواد غذایی در مراحل مختلف طبخ و توزیع غذا و با در نظر داشتن الزامات و ضوابط و مقررات مصوب در ستاد ملی مبارزه با کرونا  اقدام کنند.

نرخ جدید غذاها از این آدرس در دسترس است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین