کد خبر: ۲۴۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰
از آنجا که میوه بسیار شیرین است، احتمالاً هرگز فکر نکرده اید که حاوی مقداری پروتئین است.
ناطقان: همه غذا‌های گیاهی مقداری پروتئین دارند. اما شاید بسیاری از ما ندانیم کدام خوراکی‌ها این خواص را دارند.

برگه زردآلو

در هر ۱/۴ فنجان: ۱.۱۰ گرم پروتئین

زردآلو خشک حاوی کمی بیش از ۱ گرم پروتئین در هر ۱/۴ فنجان پیمانه است که برای چنین وعده کوچکی بد نیست. زردآلو خشک با عطر و طعم آبنبات مانند خود، هنگامی که اشتیاق به چیزی شیرین دارید، یک گزینه عالی را ایجاد می‌کند.

موز

۲۹/۱ گرم پروتئین در هر فنجان

پروتئین موجود در موز چندان بالا نیست، اما می‌تواند یک میان وعده عالی باشد که به شکل روزانه نیاز پروتئین بدن را تامین می‌کند.

پرتقال

در هر ۱ فنجان: ۱.۲۹ گرم پروتئین

پرتقال کامل و تازه حاوی کمی بیش از ۱ گرم پروتئین در هر فنجان است. حتی اگر پرتقال حاوی پروتئین زیادی نباشد، ویتامین C. و کلسیم دارد و این یک گزینه میان وعده هوشمند است. فقط مطمئن شوید که پرتقال خود را با منبع دیگری از پروتئین یا چربی جفت کنید تا میان وعده یا وعده غذایی شما متعادل باشد.

آووکادو

در هر ۱/۲ آووکادو: ۱.۳۳ گرم پروتئین
آووکادو یکی از محبوب‌ترین میوه‌های گرمسیری است. هر نصف آووکادو حاوی ۱.۳۳ گرم پروتئین و منبع خوبی از چربی سالم است.

هلو

در هر ۱ فنجان: ۱.۴ گرم پروتئین

هلو یک میوه تابستانی محبوب است که می‌تواند فیبر و پروتئین نسبتا قابل قبولی را به بدن هدیه دهد؛ بنابراین تا هلو در بازار موجود است از این میوه به عنوان میان وعده استفاده کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین