کد خبر: ۲۴۵۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: فردا فرودگاه چابهار به صورت موقت بازگشایی و روز شنبه هم جلسه‌ای در خصوص مشکلات این فرودگاه برگزار می‌شود.
ناطقان: تورج دهقانی زنگنه در گفت‌ و گو با شبکه خبر با بیان اینکه شنبه (۲۹ شهریور ماه) جلسه‌ای برای رفع مشکلات و مسائل فرودگاه چابهار با حضور مسئولان مربوطه برگزار می‌کنیم گفت: در هفته ۳۰ پرواز به فرودگاه چابهار انجام می‌شود و مسافرانی که به دلیل مشکلات چند روز پیش فرودگاه چابهار با مشکل مواجه شده بود می‌توانند مبالغ خود را بازپس بگیرند.

او ادامه داد: شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند مبالغ را پس دهند و یا بلیت دیگری برای این مسافران صادر کنند.

زنگنه تصریح کرد: فرودگاه چابهار چند روز پیش بدون اطلاع قبلی به مسافران تعطیل شده بود و همین موضوع باعث شد که مسافران با مشکلات بسیار زیادی مواجه شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: امروز به همراه معاونان خود به این فرودگاه مراجعه کردیم و از نزدیک تمامی مشکلات و مسائل این فرودگاه را برطرف کرده‌ایم و تا  فردا  این فرودگاه  به صورت موقت بازگشایی می‌شود.

زنگنه با اشاره به اینکه من از تمامی فرماندهان نیرو‌های مسلح، فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی هوایی ارتش برای رفع و رسیدگی به این مشکل تشکر می‌کنم گفت: امروز به همراه هیئتی از نیرو‌های وزارت دفاع، نهاجا و شرکت عقاب عسلویه و همچنین مسئولان محلی از فرودگاه چابهار بازدید کردیم.

او اظهار کرد: ما امروز سعی کرده ایم مشکلات این فرودگاه را بررسی کنیم و مقرر شد یرخی از این مشکلات در کوتاه مدت به دستور وزیر راه و شهرسازی برطرف شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: شرکت فرودگاه‌های کشور و همچنین سازمان‌های تحت نظارت این بخش باید هرچه سریعتر برای رفع مشکل فرودگاه چابهار همکاری‌های لازم را انجام دهند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور یادآور شد: بنا به دستور وزیر راه و شهرسازی برخی مشکلات توسط وزارت دفاع به زودی حل می‌شود و برای کوتاه مدت  هم  این فرودگاه از فردا بازگشایی می‌شود.

زنگنه ادامه داد: مشکلاتی در رابطه با سیستم‌های ناوبری و کمک ناوبری و سیستم‌های پروازی ایجاد شده بود و همین موضوع باعث شد که فرودگاه بدون اطلاع به مسافران تعطیل شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: این فرودگاه متعلق به نیروی هوایی ارتش است و چند سالی است که در اختیار بخش تجاری برای رشد و شکوفایی این منطقه قرار داده شده بود، بنابراین قرار شد بنا به دستور مقام معظم رهبری و برای رشد و شکوفایی این منطقه، فرودگاه چابهار برای توسعه سواحل مکران در اختیار این بخش قرار گیرد.

به گفته این مقام مسئول مشکلاتی در این زمینه ایجاد شده بود که با کمک وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع این مشکلات به زودی رفع می‌شود.

زنگنه یادآور شد: روز شنبه برای دوره میان مدت و بلندمدت این فرودگاه تصمیم‌گیری می‌شود و مکاتباتی هم روز شنبه برای حل مشکلات این منطقه انجام خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین