کد خبر: ۲۴۵۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
رئیس پلیس راه تهران از پایان عملیات ۴۰ روزه بهسازی منطقه حادثه خیز کمربندی دوم تهران خبر داد.
ناطقان: سرهنگ نوراله خادم اظهار داشت: یکی از فاکتورها و مؤلفه‌های مهم در پیشگیری از وقایع حوادث رانندگی و یا حتی کاهش ورود خسارت‌های مالی و جانی در حادثه‌های رانندگی ایمن بودن محور و معبرهای تردد وسایل نقلیه است.

وی با تاکید بر اینکه، ایمن بودن معبر می‌تواند حتی از بروز خسارت‌های مالی و جانی فراوان در حوادث رانندگی جلوگیری کند، گفت: در علت یابی تصادف‌های رخ داده در محور کمربندی دوم تهران به دست آمد که ۱۳ کیلومتر از این کمربندی حادثه خیز بوده و تعداد حوادث رانندگی که در این محدوده اتفاق می‌افتد نسبت به سایر مناطق از درصد بالایی برخوردار است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در این راستا موضوع به کارشناسی و کمیسیون‌های مربوط ارجاع شد و در نهایت به دست آمد که کهنگی آسفالت محور به متراژ ۱۳ کیلومتر و وجود عیب ایجادی ناشی از فرسودگی آب و هوا و عملیات پیمانکاری یکی از فاکتورهای علت وقوع حوادث رانندگی می‌باشد.

سرهنگ خادم اضافه کرد: علاوه بر کهنگی و فرسودگی آسفالت محور کمربندی دوم فاکتورهای دیگری نیز در بروز حوادث رانندگی مؤثر بوده که می‌توان به عدم جداسازی محورهای رفت و برگشت کمربندی و نبود علائم راهنمایی و رانندگی اشاره کرد.

رئیس پلیس راه تهران بزرگ با بیان اینکه با همکاری راهداری استان تهران رفع این معایب ملحوظ نظر قرار گرفت، افزود: پس از تلاش ۴۰ روزه اکنون شاهد بهسازی ۱۳ کیلومتر منطقه حادثه خیر کمربندی دوم تهران و جداسازی محور رفت و برگشت با نیوجرسی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی و هشداری هستیم.

وی گفت: پیش بینی می‌شود با ایمن سازی این محور شاهد کاهش حوادث رانندگی در این محدوده باشیم.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین