کد خبر: ۲۴۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال که گزینه اول آبی ها برای نشستن روی نیمکت بود، با وجود تلاش مسئولان باشگاه نتوانست به ایران بیاید. او در تازه ترین پیام خود به انتقاد از فدراسیون پرداخته است.
ناطقان: آندره استراماچونی در پیامی که عصر امروز سه شنبه در صفحه شخصی خود منتشر کرد، خطاب به هواداران استقلال نوشت: « من امروز خیلی عصبانی هستم. به نظر می رسد فدراسیون مجوز را رد کرده است. من هرگز پیشنهادی را (از طرف استقلال) رد نکرده ام زیرا پیشنهادی ارسال نشده است.»

وی سپس در ادامه خطاب به هواداران استقلال آورده است:« من عشق شما را احساس می کنم قلب های آبی. می خواهم شما بدانید که این احساسی کاملا متقابل است برای همیشه. امروز من خیلی غمگین هستم.»

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه سازمان لیگ برتر با حضور استراماچونی در استقلال مخالفت کرد، مسئولان باشگاه به دنبال مذاکره با آلکساندر نوری مربی ایرانی - آلمانی هستند تا زمینه حضور او در این تیم را فراهم کنند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین