کد خبر: ۲۴۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
معاون دفتر خدمات بازرگانی وزارت صمت گفت: مردم با مراجعه به سامانه جامع تجارت اطلاعات شخصی و خودروی خود را وارد کنند و درخواست خود را در سامانه ثبت کنند.
ناطقان: "محله ای"  گفت: متقاضیان از طریق سامانه جامع تجارت به آدرس https://kala.ntsw.ir می‌توانند با وارد کردن مشخصات خودرو سالی یک جفت لاستیک با برند و سایز دلخواه تحویل بگیرند.

 او گفت: پیش از این ثبت نام لاستیک سنگین در سامانه جامع تجارت با اولویت ناوگان عمومی و باربری انجام می شد و اکنون وزارت صمت در صدد است برای خودروهای سبک نیز این اقدام را انجام دهد.
معاون دفتر خدمات بازرگانی وزارت صمت از نیاز ۳ میلیون حلقه لاستیک کشور گفت و افزود: نیاز انواع لاستیک در کشور ۲۴ میلیون حلقه لاستیک در اندازه‌های مختلف است که صنعت کشور ۲۱ میلیون حلقه آن در سال را تولید می‌کند و مابقی از طریق ارز نیمایی وارد می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین