کد خبر: ۲۴۵۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
میزان گوشی تلفن همراه ترخیص شده از گمرک، از ابتدای سال ۹۹ تا تاریخ ۲۵ شهریورماه نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل رشد ۴۲ درصدی از لحاظ تعداد را به خود اختصاص داده است.
ناطقان: به نقل از گمرک ایران، سید روح الله لطیفی گفت: ارزش دلاری گوشی‌های تلفن همراه ترخیص شده تا ۲۵ شهریورماه، ۷۳۶ میلیون و۴۳۰ هزار و۸۸۰ دلار بوده است که از لحاظ ارزش نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴۱ درصد رشد داشته است که با ۱۸۳۲ فقره اظهار نامه گمرکی ترخیص شده است.

سخنگوی گمرک با بیان اینکه میزان واردات موبایل در نیمه اول سال جاری به نسبت مدت زمان مشابه در سال ۹۹ رشد چشم گیری داشته است گفت: در مدت زمان ابتدای سال ۹۸ تا ۲۵ شهریور سال گذشته ۳ میلیون و ۱۲۴ هزار و ۶۵۹ دستگاه تلفن همراه به ارزش ۳۰۵ میلیون و ۷۷ هزار و ۸۲۲ دلار از گمرک ترخیص شده بود و امسال در همین بازه زمانی ۴ میلیون و ۴۵۱ هزار و ۷۶۳ دستگاه تلفن همراه ترخیص شده که یک میلیون و ۳۲۷ هزار و ۱۰۴ دستگاه بیشتر از سال گذشته بوده است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین