کد خبر: ۲۴۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با بیان اینکه در کل کشور بیش از ۱۹۰ هزار معلم کم داریم، گفت: کاشان نیز از این قاعده مستثنی نیست و بیش از یک هزار معلم کمبود دارد.
ناطقان: سیدجواد ساداتی نژاد، ظهر جمعه در حاشیه دیدار حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان با آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان اظهار داشت: خوشبختانه مدیریت دانشگاه فرهنگیان در حال حاضر یک مدیریت پویاست که نگاهی توسعه‌طلبانه دارد.

وی با اشاره به اینکه پیش از این در طول مدت پنج سال تعداد دانشجویان این دانشگاه از ۱۷ هزار به پنج هزار رسید، ابراز داشت: مهمترین علت این موضوع این بود که مدیران اعتقاد به تربیت معلم به صورت ویژه نداشتند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با بیان اینکه در زمان مدیریت جدید این دانشگاه یک تحول رخ داد، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد دانشجویان این دانشگاه ۴۵ هزار نفر است که نشان از اهمیت این موضوع در نظر مدیریت این دانشگاه و تربیت معلم برای کار در مدارس است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در کشور حدود ۱۹۰ هزار معلم کم داریم، بیان داشت: کاشان نیز از این قاعده مستثنی نیست و بیش از یک هزار معلم کمبود دارد.

ساداتی نژاد با اشاره به اخذ کد استخدامی برای ۷۷ هزار نفر برای جذب معلم در سال جاری اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که دانشگاه دختران فرهنگیان در کاشان داشت استفاده از یک فضای مشترک بود که با مساعدت و همت خیر بزرگوار حاج احمد فتاحی قرار شد ساختمان این مرکز توسط این خیر بزرگوار احداث شود.

وی با اشاره با اینکه بیش از ۷۷ درصد فضای آموزشی کاشان توسط خیرین تأمین شده است، افزود: دانشگاه فرهنگیان دختران آران و بیدگل هنوز کد ندارد و احتیاج به تجهیزات و نیروی انسانی دارد که امیدواریم به زودی این دو مشکل با مساعدت مدیران دانشگاه فرهنگیان حل شود.
منبع: مهر
برچسب ها: کمبود ، معلم ، کشور
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین