کد خبر: ۲۴۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
نمادهای بورسی عضو صندوق ای تی اف دوم (پالایش یکم) ظهر امروز با استفاده از مکانیزم حراج، بازگشایی شدند.
ناطقان:  بنا بر اعلام مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران نماد معاملاتی شرکت های پالایش نفت اصفهان(شپنا)، پالایش نفت تهران(شتران)، پالایش نفت بندرعباس(شبندر)، پالایش نفت تبریز(شبریز)با توجه به رفع تعلیق نماد معاملاتی و افشای اطلاعات با اهمیت گروه "الف" بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله شدند.
کاهش ارزش پالایش یکم در روز بازگشایی نمادهای صندوق ETF دوم+ جدول/ 29شهریور 99
این شرکت ها که نمادهای صندوق ای تی اف دوم(پالایش یکم) را تشکیل می دهند در روزهای اخیر در حالت معاملاتی ممنوع- متوقف قرار داشتند و همین مسئله خریداران واحدهای این صندوق را مردد کرده بود.
بازگشایی 4 شرکت پالایشی و کاهش قیمت هر سهم این شرکت ها نسبت به آخرین قیمت ها ریسک خرید واحدهای صندوق ETF دوم را افزایش داد.
نام شرکت بورسی     ارزش هر سهم امروز(تومان)      میزان تغییرات نسبت به روز قبل
شبندر     4193     + 017. %
شبریز     4045     - 6.58 %
شپنا     3208     - 7.31 %
شتران     3009     - 11.55 %

بخشی از سهام این شرکت ها که در اختیار دولت است قرار است در قالب  صندوق etf با تخفیف 20 درصدی به متقاضیان واگذار شود که مهلت پذیره نویسی این صندوق تا یک شنبه 30 شهریور ماه(فردا) تمدید شده است.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین