کد خبر: ۲۴۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
امارات متحده عربی مجاز به استفاده اضطراری از واکسن کووید ۱۹ ساخته شده در چین شد.
ناطقان: به نقل از سی‌تی‌جی‌ان، امارات متحده عربی مجاز به استفاده اضطراری از واکسن کووید ۱۹ ساخته شده در چین شد؛ تصمیمی که مورد استقبال کارشناسان بهداشت و کارکنان پزشکی در خط مقدم قرار گرفت.

بایدها و نبایدهای "واکسن آنفلوآنزا" - ایسنا

واکسن غیرفعال که توسط گروه ملی Biotec چین (Sinopharm) ساخته شده است، در حال حاضر در بیش از ۱۰ کشور از جمله امارات در مرحله سوم آزمایش بالینی است؛ این ماده برای استفاده اضطراری در چین در گروه‌های پرخطر از اواخر ژوئیه پس از نتایج قابل اعتماد در آزمایشات فاز I و فاز II، تأیید شده است.

بر اساس این گزارش، در امارات متحده عربی، آزمایشات فاز III، توسط G42 Healthcare و تحت نظارت وزارت بهداشت و پیشگیری امارات و وزارت بهداشت ابوظبی انجام می‌شود.

تعداد اصلی داوطلبان برای آزمایشات ۱۵۰۰۰ نفر بوده، اما ۳۱۰۰۰ داوطلب از ۱۲۵ ملیت کشور طی شش هفته ثبت نام کرده‌اند.

کارمندان بهداشت، از جمله پزشکان ارشد و پرستاران نیز در این آزمایش شرکت کرده‌اند؛ در این گزارش آمده است که VPS Healthcare، یکی از بزرگ‌ترین مراکز درمانی در خاورمیانه، تقریباً ۱۰۰۰ پزشک و بیش از ۲۵۰۰ پرستار را فقط در امارات متحده عربی داوطلب کرده تا در آزمایشات واکسن مورد انتظار COVID-۱۹ شرکت کنند.


منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین