کد خبر: ۲۴۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محورهای کندوان و هراز در صورت مشاهده ترافیک سنگین بعدازظهر امروز و فردا یک‌طرفه می شود.
ناطقان: سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه محورهای کندوان و هراز در صورت مشاهده ترافیک سنگین بعدازظهر روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۳۰ و ۳۱ شهریورماه یک‌طرفه می‌شوند درباره محدودیت‌ها. ترافیکی کندوان گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد امروز و فردا از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به مرزن‌آباد ممنوع و از ساعت ۱۸ تا ۲ بامداد از مرزن‌آباد به کرج و آزادراه تهران- شمال یک‌طرفه خواهد بود.


جاده‌ هراز و چالوس یکطرفه می‌شوند


وی با اشاره به محدودیت ترافیکی محور هراز افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲ بامداد امروز و فردا از رودهن به آمل ممنوع و از ساعت ۱۹ تا ۲ بامداد از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود، همچنین تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ساعت ۲ بامداد امروز و فردا از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی یادآور شد: در محور سوادکوه تردد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ فردا از شمال به جنوب محور سوادکوه ممنوع است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین