کد خبر: ۲۴۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور طی بخشنامه ای بار دیگر بر رعایت دستورالعمل «الزامات سلامت محیط کار و کار در محیط اداری» تأکید کرد.
ناطقان: به نقل از سازمان اداری و استخدامی، رئیس این سازمان با توجه به کاهش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات از سوی کارکنان و ارباب‌رجوعان، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در بخشنامه جدیدی مجدداً بر رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی گذشته تأکید کرد.

به موجب این بخشنامه، کلیه مدیران و مسئولان ادارات موظفند کارکنان خود را در خصوص علائم، شرایط و ویژگی‌های بیماری کرونا و انجام اقدامات پیشگیرانه آموزش دهند و آنان را توجیه کنند. همچنین وضعیت بیماری را بین کارکنان خود مستمراً پایش و از حضور افرادی که دارای علائم بیماری هستند، جلوگیری کنند.

در این بخشنامه مجدداً بر استفاده کلیه کارکنان و ارباب‌رجوعان از ماسک و همچنین در خصوص ارائه خدمات به صورت الکترونیکی یا از طریق میز خدمت تأکید شده است. در صورتی که برای خدمتی حضور ارباب‌رجوع اجتناب‌ناپذیر است، دستگاه‌ها باید از طرق مناسب از قبیل نوبت‌دهی برای حضور، حذف مراحل و فرآیندهای غیرضروری، انجام بخشی از امور از طریق پست و سایر روش‌های غیرحضوری، فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

به موجب این بخشنامه، دستگاه‌ها از ارائه خدمات به مراجعانی که دستورالعمل‌های بهداشتی، به‌ویژه استفاده از ماسک را رعایت نمی‌کنند، خودداری کنند.

لازم است مدیران به صورت جدی با تخلفات احتمالی کارکنان در خصوص رعایت ضوابط ابلاغی اقدام و نسبت به اعمال مجازات‌های پیش‌بینی‌شده اقدام کنند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین