کد خبر: ۲۴۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
وزیر امور خارجه کشور:
محمدجواد ظریف روز یکشنبه در توییتی نوشت: جهان می‌گوید که هیچ یک از تحریم های شورای امنیت احیا نشده‌اند اما آقای "ما دروغ گفتیم، ما حقه زدیم و ما دزدیدیم" تهدید می‌کند که یک جهان برای مخالفت در زندگی در جهان موازی خود مجازات می‌کند.
ناطقان: محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان روز یکشنبه در توییتی نوشت: جهان می‌گوید که هیچ یک از تحریم های شورای امنیت احیا نشده‌اند اما آقای "ما دروغ گفتیم، ما حقه زدیم و ما دزدیدیم" تهدید می‌کند که یک جهان برای مخالفت در زندگی در جهان موازی خود مجازات می‌کند.

دونالد ترامپ باید پیش از آنکه پمپئو "آمریکا را دوباره عالی کن"را دستمایه خنده جهان کند، تدابیر خود را تغییر دهد.


«محمد جواد ظریف» در پیامی در توئیتر به تهدیدات «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا علیه کشورهایی که بازگشت تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران را نادیده بگیرند اشاره کرد.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «جهان به برقراری مجدد تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل نه می‌گوید اما آقای "ما دروغ گفتیم، ما تقلب کردیم، ما سرقت کردیم" (کنایه به پامپئو) کسانی را که از زندگی در این جهان موازی خودداری می‌کنند تهدید به مجازات می‌کند.»

وزیر امور خارجه ایران در ادامه این پیام توئیتری نوشت: «دونالد ترامپ باید پیش از آنکه پامپئو بیشتر آمریکا را به یک مضحکه جهانی تبدیل کند تغییر رویه دهد.»
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین