کد خبر: ۲۴۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دولت عراق اعلام کرده پذیرای زوار اربعین نخواهد بود از بسته بودن مرزهای کشور به دلیل شرایط کرونا خبر داد.
ناطقان: بازوند در نشست ستاد اربعین استان در خصوص وضعیت مرزها و شرایط آن، اظهار داشت: دولت عراق رسما اعلام کرده است که امسال به دلیل بحران کرونا تحت هیچ شرایطی امکان پذیرش زوار اباعبدالله الحسین(ع) را ندارند.

وی افزود: در سطح کشور نیز با توجه به شرایط موجود و پیک دوباره بیماری کرونا، ستاد اربعین کشور و ستاد ملی کرونا، اعزام زوار به کشور عراق را در ایام اربعین ممنوع اعلام کرده است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: ستاد ملی کرونا و ستاد اربعین کشور با توجه به شرایط موجود ۱۵ مصوبه را ابلاغ کرده اند که امروز به کمیته های ستاد اربعین استان ابلاغ شد.

وی خاطر نشان کرد: ممکن است در این ایام شایعات بی پایه و اساسی در مورد پذیرش زوار و یا اجازه ورود به عراق در فضای مجازی منتشر شود که مردم به این اخبار کذب توجه نکنند و اخبار را از طریق رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.

 بازوند عنوان کرد: بر اساس مصوبات اعلام شده امسال برپایی موکب و راهپیمایی نیز در مسیر جاده‌ها ممنوع است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین