کد خبر: ۲۴۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا تأکید کرد که 27 شاهد برای رد گفته های منسوب به وی درباره سربازان آمریکایی که در جنگ جهانی اول شرکت کرده بودند، دارد.
ناطقان: ترامپ در گفت و گو با شبکه تلویزیونی«فاکس نیوز» گفت: بدترین دروغ محض،من در برابر قبرهای سربازان مان که به آنها احترام می گذارم ایستادم...دروغ گفتند(منظورش رسانه هاست) که من این سربازان را شکست خورده توصیف کردم.27 شخصیت گفتند که این رخ نداده است. این تأسف بار است که ببینیم چنین چیزی رخ می دهد،دروغ محض است».


ترامپ: 27 شاهد برای بی گناهی ام دارم!
پیش از این مجله آتلانتیک در گزارشی در سوم سپتامبر نوشت که دونالد ترامپ در سال 2018 حاضر نشد به مقبره ای در حومه پاریس برود که در آن سربازان آمریکایی دفن شده اند که در جنگ جهانی اول شرکت کرده بودند.

این مجله به نقل از برخی منابع ناشناس نوشت که رئیس جمهور آمریکا گفت که مقبره «پر از آدم های شکست خورده است». این در حالی است که ترامپ این مساله را تکذیب کرد و کسانی که آن را نقل کرده اند دروغگو توصیف کرد و هدف شان تأثیر بر نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر است.
برچسب ها: ترامپ ، شاهد ، ناطقان ، حنگ
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین